Thursday, March 13, 2014

Lagi cerita tentang Deeca

Formula Jelly Lite Deeca merupakan inovasi terkini didalam produk pelangsingan dan disediakan khas untuk membantu menyelesaikan masalah anda. Dengan kombinasi ramuan semulajadi terbaik di dalam formula berbentuk jelly (sumi) yang lazat, Deeca mudah dibawa, mudah diambil dan mudah menjadi sebahagian rutin harian anda.
Deeca ini masih lagi menggunakan beberapa bahan seperti yang terdapat didalam RxLite iaitu Garcinia Cambogia dan juga L-Carnitine. Kini dengan Deeca, ia lebih mudah untuk digunakan dan memberikan kesan yang baik tanpa perlu lagi mengamalkan diet.
Deeca juga mudah digunakan, tanpa perlu lagi membancuh dengan air seperti mana produk pelangsingan yang lain. Anda boleh membawanya kemana sahaja dan boleh dimakan begitu sahaja seperti memakan sumi jelly yang selalu dimakan oleh kanak-kanak.
Jelly ini adalah berperisa mempelam (mango) dan ianya sangat yang lazat. Berbanding produk yang lain, Deeca mempunyai nilai kalori yang sangat kecil (5 kcal) serta kandungan karbohidrat yang rendah (1.2 gram) untuk setiap hidangan (per stick). Dimana kedua-dua faktor ini juga amat memainkan peranan yang sangat penting bagi anda yang ingin menurunkan berat badan.

CARA PENGGUNAAN:
 Didalam 1 kotak Deeca mengandungi 15 stick dan Jelly ini boleh dimakan begitu sahaja. Amalkan Deeca 30 minit sebelum makan. Jangan mengambil Deeca melebihi 3 peket dalam tempoh 24 jam. Anda perlu minum 8-10 gelas air setiap hari atau pun lebih. Disebabkan rasa Jelly Deeca ini yang lazat, sila simpan dan jauhkan ia daripada kanak-kanak.

No comments:

Post a Comment