Tuesday, October 14, 2014

Cosry BodyCurve

Upacara pertukaran dokumen usahasama (MOU) antara WorldWellness dan Cosry yang diwakili oleh Y. Bhg. Datin Noorsiah Shamsuddin, Pengerusi Bersama WorldWellness Network dan En. Putra Aziz, Pengasas Cosy. Perjanjian ini menjadikan WorldWellness sebagai rakan jualan langsung rasmi bagi produk Cosry BodyCurves di Malaysia.
pertukaran dokumen usahasama (MOU)

INSPIRASI BODYCURVE

 
Cosry BodyCurve
Serlahkan Keanggunan Anda... Setiap wanita inginkan susuk tubuh yang menawan. Pereka fesyen terkenal, Putra Aziz, yang menggayakan selebriti-selebriti seperti Lisa Surihani, Erra Fazira, Izara Aishah dan ramai lagi, kini ingin berkongsi teknologi pakaian dalam terbaru dibawah jenama Cosry BodyCurve.
Dengan BodyCurve, setiap wanita mampu melihat perubahan ketara secara serta merta dan perbezaan kekal selepas hanya 1 bulan. Serlahkan susuk tubuh anda secara semulajadi dan selamat dengan Cosry BodyCurve!
Putra Aziz
Putra Aziz

BAGAIMANA BODYCURVE DAPAT MEMBANTU ANDA?

 
Bagaimana BodyCurve dapat membantu?
  1. Lemak didalam tubuh badan boleh digerakkan dan dibentuk ke posisi baru. Sebagai bukti, apabila anda memakai pendakap gigi - selepas 2 tahun gigi anda kembali tersusun.
  2. Memakai BodyCurve dapat memperbaiki postur tubuh. Ianya sama seperti anda duduk di atas 'stability ball' selama berjam-jam setiap hari.
  3. Pemakaian BodyCurve dapat membantu mengurangkan selera makan.
  4. Tenaga FIR (Far Infra Red) dan Ion Negatif mampu memberi khasiat kesihatan dan meningkatkan tenaga

POTONGAN MENAWAN SEBELUM & SELEPAS MEMAKAI BODYCURVE

 
Gambar Seblum dan Selepas memakai BodyCurve
  1. Jangkamasa Pendek: Transformasi serta merta yang menakjubkan apabila "lebihan" tubuh anda diletakkan diposisi yang betul. Punggung dan dada yang "terangkat", pinggang lebih ramping dan perut leper dijamin serta merta!
  2. Jangkamasa Panjang: Lemak berlebihan terletak dan kekal di kawasan sepatutnya, membentuk semula struktur badan untuk memberikan potongan menawan. Berat badan akan turun secara semulajadi. Punggung dan dada akan lebih anjal.

BRA

BodyCurve - Bra
Menggunakan fabrik berkualiti tinggi yang lembut dan diimport dari Jepun, membolehkan kulit bernafas, ringan dan anti-kekuningan. Membantu menaikkan dada, membentuk lebihan lemak dan menambah keanjalan.

CORSET

BodyCurve - Corset
Menggunakan fabrik berteknologi Tactel®, membolehkan anda memakainya sepanjang hari dengan selesa. Disulami dengan teknologi Far Infra Red (FIR) yang membantu peredaran darah dan tenaga dalaman. Memperbaiki postur badan, mengurangkan ketulan tidak diingini dan meleperkan perut.

GIRDLE

BodyCurve - Girdle
Menggunakan fabrik Coolmax® yang cepat kering, membolehkan kulit bernafas, ringan, tahan lama dan mudah dijaga. Jahitan paling padat memberikan keanjalankain yang terbaik. Ion Negatif membunuh radikal bebas, mengurangkan bau dan bersifat anti-bakteria. Dapat membantu menaikkan punggung, membentuk pinggul, memberi peha menawan dan memperbaiki potur badan.

No comments:

Post a Comment