Wednesday, June 25, 2014

Jom Kenali RxPhoton

Apa sebenarnya RxPhoton yang saya ceritakan ini?
Satu cecair/liquid gabungan beberapa bahan seperti dibawah

1. Garam Kristal
2. Air Suling
3. Higher colloid
4. Saffron
5. Madu
6. Informational Transfer A
7. Informational transfer B

RxPhoton mempunyai 2 fungsi utama

1. Sebagai Stem Cell Activator (Sila jangan samakan RXPhoton dengan produk stem cell kerana RxPhoton bukan stem cell). RxPhoton hanya agen pengaktif stem cell asal MANUSIA (bukan dari haiwan atau tumbuhan) untuk berfungsi kembali seperti yang sepatutnya. Stem cell manusia yang sihat akan membantu merawat dan menukar sel manusia kepada yang sihat dan seterusnya seluruh badan akan di rawat. kami panggil ini pemetaan sel!!!

2. Sistem organ manusia di kawal oleh master controller pada otak dan master controller ini terletak kepada bahagian otak yang di panggil pineal gland. Master controller berfungsi mengawal organ dan sistem manusia untuk berfungsi secara normal contohnya, tekanan darah, tekanan jantung, suhu badan dan lain-lain lagi. RxPhoton boleh merangsang pineal gland untuk memelihara sistem dalam badan manusia supaya bekerja dengan normal. (Jika tidak normal, maka ia akan menukar dan mengawal supaya menjadi normal seperti semasa kita sihat)

Dengan 2 fungsi utama ini, RxPhoton sudah berjaya membantu ramai pesakit-pesakit di luar sana.

Harapan masih ada untuk anda, kami sedia membantu jika anda memerlukan bantuan dan pertanyaan.

Rx International di bawah naungan Prof. Dato'Dr. Noordin Darus juga memiliki satu klinik khas yang di beri nama klinik MIFIRO (minda fizikal rohani) yang berpusat di HQ kami di Petaling Jaya bagi membantu pesakit-pesakit dengan harga yang berpatutan. Perlu di ingat ini ialah rawatan alternatif yang bukan sama dengan rawatan konvensional di klinik atau hospital.

RxPhoton tiada pantang larang!!!. Anda tetap boleh makan ubat hospital atau farmasi seperti biasa. Proses penyembuhan RxPhoton adalah berbeza dan tidak akan mengganggu proses ubat dari doktor.

Berapakah rawatan hospital bagi penyakit yang saya nyatakan di atas???











RM 500000?
RM 40000?
RM 25000?
RM 10000?
RM 5000?
RM 2500?
RM 1000?
RM 500?

Harga RXPhoton tidak sampai pun harga yang saya nyatakan di atas. Tetapi ia boleh membantu banyak penyakit dalam satu masa yang sama.
InsyaAllah.





Sebarang pertanyaan sila
SMS/Whatsapp/Call

012-5482820 ( Sya )

019-5759634 ( Zai )


PM kami sekarang!!!!!!!!!!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment