Tuesday, October 14, 2014

Lai..Lai....

TESTIMONI PENGGUNA BODYCURVE

 
Nora"Sejak memakai BodyCurve, dalam masa sebulan, tubuh saya yang 'lurus' kini ada 'potongan'. Terkejut, saya orang yang kurus pun ada kesan selepas menggunakan BodyCurve"
- Nora, 30 (Ibu, 2 Orang Anak)
Melati
Selepas melahirkan anak ke-3, saya risau lebihan lemak di pinggul dan perut. Tapi dengan BodyCurve, masalah saya hilang. Malah badan semakin anjal dan tegang"
- Melati, 33 (Ibu, 3 Orang Anak)
Diah"Sungguh selesa sehingga saya boleh tidur sambil memakainya! Tidak pernah percaya dengan korset pelangsingan sehinggalah BodyCurve!" 
- Diah, 29 (Ibu, Seorang Anak)

Jika sebelum ini anda pernah menggunakan set pakaian dalaman seumpama ini, anda pasti dapat merasakan perbezaan yang ketara diantara Cosry BodyCurve dan jenama yang anda gunakan. Dimana set pakaian dalaman Cosry BodyCurve ini lebih lembut dan selesa sekali serta harganya juga lebih murah berbanding jenama yang setanding dengannya.

No comments:

Post a Comment